2013. február 2., szombat

1. fejezet - Vérben úszva -

Sziasztok!! Itt az első fejezet!! :) Mi előtt elkezdenétek olvasni, figyelmetekbe hívom, hogy csak akkor fogjátok érteni, ha elolvastátok a szereplő listát, és persze azok leírásait! Szóval ha még nem olvastad, akkor olvasd el! Mert csak így fogjátok érteni! Megértéseiteket köszönöm! ^^
( ui: Na folytassam?? :D)












Senki se gondolná, hogy egy átlagos lány, átlagosnak tűnő élete mennyire meg tudd változni. Az életem nem egy rózsaszín állom, ami boldogságot hozz. Épp ellenkezőleg. Az út amin járok – ha lehet ezt így nevezni – tele van mély és borzalmasan nagy gödrökkel, amit már szakadéknak is lehet mondani. Öt éves voltam, amikor apám lelépett az újdonsült csajával, ott hagyva engem és anyámat. Szegénységben és nyomorúságban éltünk kemény nyolc évig. Alig volt mit ennem és az átlagosnak mondható testtömeg legalján voltam. Mondhatni egy fajta anorexiának.  Ezért sokan csúfoltak az iskolában ahova jártam. Na meg a külsőm miatt is. Nem voltak rendes ruháim, mint a többieknek. Szinte rongyokat hordtam. Bár szerintem én hoztam divatba a szakadt farmert, de már mindegy is. A barátaimnak nem nevezhető emberek, mindig engem kevertek bajba, és természetesen hiába, hogy nem csináltam semmit, nem nekem hittek. Sok iskolából kirúgtak már, mert állítólag kezelhetetlen a viselkedésem, de ez egyáltalán nem igaz. Tízennégy éves voltam, amikor az egyik férfi tanárom elhurcolt a házába és megerőszakolt.  Senki nem  hitt nekem, de a legrosszabb, hogy még anyám sem. Ezért kitagadott, mint a lányát. Öt év telt el, és azóta sem hallottam róla semmit. Családom nincsen, most a fiúmmal, Mackel élek, nem túl jó bánásmódban. Már sokszor megvert, ezért gyakran feldagadt az arcom, és volt, hogy eltört pár bordám is. Minden vágyam, hogy megszabaduljak végre tőle , de az ő részéről ez nem így van. Fokságban tart, mint egy rabszolgát, ha pedig  úgy tartja kedve kihasznál testileg, majd ott hagy mint egy kutyát. Én ezt már nem akarom. Nem tudom meddig bírom még. Néha már az öngyilkosság jár az eszemben. Két évvel ezelőtt már próbálkoztam vele. Emlékszem. Magamba szúrtam egy kést és ráadásul meg is forgattam.  Az elvérzés határán voltam, de egy hülye liba, aki pont észrevett, ki hívta a mentőket és még időben meg tudták menteni az életemet.  Mindig mikor visszagondolok erre, az jár az eszemben, hogy vajon mi lett volna, ha nem élem túl? Vajon könnyebb lenne?  Sokkal!  Ha végig gondolom, nem voltak szép emlékeim az életemben. Szerettem volna egy boldog családban boldog életet élni. De már ezt az álmot feladtam. Nem fogom tovább kergetni! Belefáradtam. A nehézségek ellenére azért egy pozitívum akad az életemben. A munkám. Egy konyhán dolgozok, ahol én főzök az idős és hajléktalan emberekre. Mindig örömmel tölt el, ha látom az arcukon mennyire boldogok, és hogy vannak emberek, akik támogatják őket. Ma péntek van. Sajnos hétvégén nem dolgozom, csak hétköznap, szóval már csak hétfőn leszek bent. Nem szeretem a hétvégét. Akkor mindig azt érzem, hogy csak Mack kurvája vagyok. Tudom, hogy csak kihasznál. Nem is értem miért szerettem akkor… Igen! Ez vagyok én! Heather Blassem. A lány, kinek elveszett élete van.  A mai nap Mack el akar vinni valahová. Nagyon félek ettől, mert vannak sejtéseim, amiket nem akarok megtudni. Ahogy osztogattam a levest az embereknek, egy idősnek tűnő férfi jött oda hozzám ételért. Nem láttam az arcát, mert egy fekete köpenyt viselt, alig látható mintákkal. Tetszett, mert fekete volt. Imádom ezt a színt. Oda nyújtottam neki az edényt, de nem vette el. Kíváncsian firtatni próbáltam az arcát, viszont nem tudtam kivenni. Hírtelen egy zöld szempárt pillantottam meg a lepel alól. Nagyon ijesztő volt, mert mást nem láttam. – Nem… éhes? – Kérdeztem kicsit félénken. Válasz nem jött, és továbbra is rajtam voltak azoknak a szemeknek a tekintette. Azok a szemek szinte világítottak. Becsuktam a szemem és megráztam a fejemet, mint aki csak képzelődik. Mikor kinyitottam már az illető nem volt ott. Mi a szösz?! Hírtelen  valaki megfogta a vállamat, amitől majdnem szívrohamot kaptam. Mikor megfordultam csak Mack volt az. Nagyon megkönnyebbültem. Bár nem értem miért. – Csá! Végeztél már? – Kérdezte a fiú. – Öhm igen, csak átöltözök. – Bementem az öltözőbe, levettem a konyhai ruhámat és magamra kaptam a sajátomat. Mikor kimentem Mack már várt rám. – Mehetünk? – Bólintottam, hogy igen, de valójában semmi kedvem nem volt ehhez. Nem akarok most az ágyában kikötni. Kint már jó sötét volt, így csak az esti lámpák világítottak. Mack közel jött hozzám és átkarolt. Nagyon meglepődtem, mert ilyet sose csinált. – Sajnálom! Tényleg sajnálom! – Jött a hang. Teljesen lefagytam. Bocsánatot kér, tőlem? – De mi-miért?? – Úgy tettem, mint akinek fogalma sincs, hogy miért, de valójában nem is volt. – Szerettelek, de már nem vagy több számomra csak egy játékszer. – Ezzel egyáltalán nem lepett meg, mert már régóta tudom. – És azért akartál velem ebben a parkban beszélni, hogy ezt elmond? – Mack arc kifejezése szomorúból hírtelen haragossá és ördögivé vált. – Nem! Nem azért kértem bocsánatot, mert kihasználtalak! -   Rémülten néztem rá. Akkor még nem tudtam, hogy mi is fog történni. – Számomra csak egy kurva maradsz. Csak azt sajnálom, hogy most itt mindennek vége lesz. – Hírtelen egy kés jelent meg a kezében, én pedig hátrálni kezdtem. – Na mi van drágám? Csak nem félsz? – Mi-mire készülsz? – Hogy mire? Nos, minek látszik? Egy kés van nálam és feléd tartok. – Azonnal kapcsoltam! Esze veszetlenül futni kezdtem az ellenkező irányba. – Nem futhatsz öröké! Úgy is megtalállak! – Dühösen utánam kiabált, de hallottam, hogy fut utánam. Egyszer csak megálltam egy fa mellett mert már a lábaim is begörcsöltek. Egy kézkerült a számra és hátra rántott, egyenesen egy bokorba. Mikor rá néztem az illetőre, az volt, aki konyhán nem vette el tőlem az ételt, majd nyomtalanul eltűnt. – Sssssh! – Sziszegte, miközben a mutató úját a szájára tette. Gyors lépteket hallottam. – Tudom, hogy itt vagy! Ne csináld ezt drágám. Ne légy nyuszi! – Mack volt az. Pánikba estem, ezért a kezemet a számhoz tettem, ne hogy meghalja a zihálásomat. A mellettem lévő felállt és megmutatta magát Macknek. – Te meg ki a fasz vagy?! – Kérdezte Mack. A köpenyes alak nem válaszolt, csak levette a sisakját és az előtte álló Mackre szegezte tekintetét, aki rémülten nézett a férfira. – Te?! Mégis hogyan?! – Mack érthetetlen arccal kérdezte. Nem értetem semmit. Teljesen össze voltam zavarodva. A köpenyes pasinak hírtelen lángra kaptak a karjai majd az egész teste égett. – Rikhternek dolgozol? – Szólalt meg a csuklyás férfi. Él?! de hát lángol az egész teste! Mi ez egyáltalán?! – Utoljára kérdezem! Rikhternek dolgozol? – Ki az a Rikhter?! És nekem egyáltalán mi közöm van mind ehhez?! – És ha igen? Akkor mi van? Neked ehhez mi közöd van, mágus? – Mack nagyon dühös volt és az ölni akarástól csillogtak a szemei. Mágus? Most már kurvára nem tudom, hogy mi a fasz van! Valami féle morgást hallottam Mack háta mögül. Olyan volt mint egy fenevadé. Egy sötét árny ugrott ki a sötét fák lombjai közül. Olyan gyors volt, hogy alig láttam mi az. Letámadta hátulról Macket és elkezdte szétszaggatni a ruháit. Mikor jobban szemügyre vettem, egy hatalmas nagy fekete farkas volt. Hatalmas nagy agyarakkal és vérvörös szemekkel. Az egész testem remegett a félelemtől. Azok a szempárok rám kerültek. Ha az előbb remegtem, most már szinte a testem hánykódni kezdett. – Szóval neki dolgozol. Akkor nem hagyhatunk életben. Jól tudod, hogy  a Holló tiltja az emberek kivégzését.  Hacsak nem nekünk akar kereszt betenni az illető. Te most pontosan ezt teszed! És mivel te is ember vagy, ezért nem ölhetünk meg. De ez esetben, kivételt teszünk! – A férfi akinek a teste lángolt hírtelen eltűnt és Mack teste kezdett el égni. Ordított a fájdalom miatt. A farkas felém kezdett közeledni, de a másik férfi ismét megjelent előttem. – Rolf elég! Őt már nem ölheted meg! – Az előttem álló felém fordult és megint a világító zöld szemeivel találtam szembe magam. Minden elsötétült körülöttem. Már csak annyit éreztem, hogy valaki felemel. Vége! Én most itt fogok meghalni.

Mikor kinyitottam a szemem, a saját szobámban voltam és a saját ágyamban. Mi? Csak egy álom volt? A fejem rettenetesen fájt, és nagyon le voltam izzadva. Örülök, hogy csak egy rémálom volt, de hol van Mack? Nem emlékszem! Mit csináltunk? Hogy kerülök haza? És miért van ázott kutya szagom? A francba! Nem emlékszek az égvilágon semmire! Nem értem! Kiszálltam az ágyból és a fürdőszoba felé vettem az irányt. Levettem a ruháimat és beálltam a zuhany alá. Nem foglalkoztam semmivel, csak hagytam, hogy a víz eláztassa a testemet. Kellemes volt a meleg víz érzése, de ez nem tartott sokáig. Hírtelen nagyon hideget éreztem magamon. Mikor kinyitottam a szemem minden piros színben ázott. Ekkor jöttem rá, hogy ez ….vér?! –Ááááááá! - Olyan hangosan felordítottam, hogy a hangom azonnal elment. Összeestem és négy kézláb próbáltam kimászni a zuhanyzó kabinból.  De csak az ajtóig jutottam el. Az egész testem remegni kezdet és pánikrohamot kaptam. –„Heather!” – Szólalt meg egy hang a fejemben. –„ Állj fel Heather!” – Egyre hangosabb volt, és már a fejem majd szétrobbant a fájdalom miatt. Szédültem és nem kaptam levegőt. Valaki… segítsen…. Minden másodperc olyan volt mintegy öröké valóságig tartó időzóna. Egy halvány árny jelent meg előttem. És ismét jöttek a hangok. „- Heather! Heather!” – Mikor már alig láttam valamit az árny hírtelen egy emberi alakot vett fel. De ekkor már minden elsötétült előttem. A legrosszabb rémálmaim jöttek elő.  Már kezdtem magamhoz térni, amikor valami megcsapta a fülemet. – Mi a francnak hoztad ide?! Nem vihetjük át az ajtón! Ez egy ember! – A hang túl hangos és rekedt volt. Ez pedig nem kímélt a dobhártyámnak. Kinyitottam a szemeim és egy nagyon sötét helyen találtam magam. Csak hangokat hallottam, de nem láttam senkit. Ruha nem volt rajtam és a szabadban voltam, rengetek fa körül. Nagyon fáztam és a kezem véres volt. Egy zajra lettem figyelmes. Mintha valami közeledne. A bokorból két vörösen izzó szempárt pillantottam meg. Hátrálni kezdtem és neki ütköztem valaminek. Azt hittem, hogy egy fa az, de nem. Mikor megfordultam egy lány állt velem szemben, lehatott fejjel. – Mond, mi a fene folyik itt?! Mi ez a hely?! – Szóltam oda hozzá, de nem jött válasz. – Hé jól vagy? Hozzád beszélek! – Ráztam meg a vállát. Ekkor hírtelen felemelte a fejét és rám ordított. Szörnyen hosszú fogai és vérvörös szemei voltak. A szájából pedig vér folyt. – Finom húsi! – Szólalt meg, én pedig rémülten hátrálni kezdtem. Futni akartam, de nem ment! A lábaim! Szinte oda fagytak a talajhoz, de nem a félelem miatt. Tényleg oda fagytak. – Csak nem félsz, kicsikém? Ez az félj csak! Nekem a félelem olyan, mint halnak a víz. – Mondta miközben vicsorított rám. Mozdulni sem tudtam. A lány egyre közelebb és közelebb jött hozzám. Bele túrt a hajamba és megnyalta a nyakamat. – Norana! Elég! – Szólalt meg egy nagyon ismerős hang. A lány bele harapott a nyakamba, és éreztem, hogy szívja a véremet. Már majdnem megfosztott minden csepptől, mikor valaki lerántotta rólam a lányt. Hanyatt estem a fűben, a tekintettem pedig a vérvörös teliholdra szegődött. Ugyan az a zöld szempár jelent meg előttem, mint álmomban, de már kezdek ebben kételkedni. Hírtelen nagyon sok személy vett körbe, férfik és nők egyaránt. – Meg kell ölnünk! Látott minket! – De ő egy ember! Különben is! Norana már megharapta. Hamarosan átváltozik! – Társalogtak fölöttem. Átváltozni? Mivé? Éreztem, ahogy a testem ég és marja valami belülről. Rázkódni kezdtem de utána nem történt semmi, egy egyszerű hányáson kívül. – Átváltozott?! – Nem! De miért?! – Nincs vámpír szaga! Még mindig ember! – Vámpír? Azok nem léteznek! Vagy igen? – Rolf! Öld meg! Nem kockáztathatunk! – Nagyon fájt a nyakam, és nem tudom, hogy hogyan de talpra álltam, és rohanni kezdtem. Át a fákon, bokrokon. Már tele voltam vágásokkal, amikből folyt a vér.  Morgást hallottam, ami egyre hangosabb volt. Valami nekem ugrott elölről és leterített a földre! A szemei vérvörösek voltak. A testével szorosan az enyémhez simult és éreztem a gonoszságot. Meglepetésemre semmi sem történt, már megint. A farkas alak átalakult, és egy fiú feküdt rajtam, rémült pillantással. – Miért vagy még életben?! Nem vagy ember? – Csak ziháltam és lesokkoltam. Nem minden nap lát az ember egy farkast átváltozni emberré. – Mi az hogy nem vagyok az? Persze hogy az vagyok! Te meg ki a franc vagy?! – Megrémültem. Az egész testem remegett. – Ha ember lennél, akkor most meghaltál volna, mert hozzád értem…. – Mi? Ezt…ezt most nem értem. Mi az hogy meghaltam volna? Csak hozzám értél. – Mi a fasz folyik itt?! Ki ez egyáltalán?! – Ha nem vagy ember, akkor mi vagy?



2 megjegyzés:

  1. HellóBelló!! *-*
    Hát, ez! O.O Valami oltári volt, és egyben félelmetes!:D :O
    Nagyon tetszett!:D
    Az a Mack vagy ki a franc..-.- Fúúú,de utálom az ilyeneket!
    Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz!:)
    Puszi! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa! :D
      Örülök, hogy tetszett!! :D
      Én se szeretem, azért nyírtam ki már az elején. xDD :'D Köszi, hogy komiztál! :D
      Puszi! ♥

      Törlés